czwartek, 8 stycznia 2015

Last summer



Last summer 

Kocham lato i bardzo lubię podróże z rodzicami i bratem. Nie siedzimy nigdy w jednym miejscu , nudząc się na leżaku. Zwiedzamy dużo super miejsc.
Ostatnie Wakacje spędziłam na Florydzie i Bahama. 



 Tutaj relaksowaliśmy się po długiej podróży ( podróż do stanów trwa z przesiadką ponad 14 godzin)- Hotel Grand Beach w Miami Beach,poznałam też fajną koleżankę z Meksyku 




Taki cudowny widok budził nas codziennie


Z Miami Beach jest bardzo niedaleko do Miami , jest tam dużo wieżowców i biur 


   Na plaży można się świetnie bawić , zrobiłam z rodzicami nasz tradycyjny festiwal kolorów 

a wieczory spedzaliśmy na tarasie w jakuzzi 


    Kolejnym naszym punktem podróży były Bahama na które polecielismy małym samolotem


   akurat tak się złozyło że były to wakacje z Cartoon TV  i mogłam wziąć udział w zawodach 


Było co tam robić bo cały plac był taki duży

 to widok z naszego balkonu


 Zaraz po pobycie na Bahama polecieliśmy znowu na parę dni do Miami a następnie do Orlando , w którym są wszystkie najlepsze parki rozrywki i przeróżne zoo



tymi zjeżdżalniami przepływa sie koło delfinów


można je też pogłaskać 



 Uwielbiam delfiny <3



i tygrysy tez , choć wole gdy są za szybą :) 




  
   a dla tych co ogladali Harrego Pottera i lubią tę serię, w Universal Studio powstał cały park tematyczny, to zdjęcie zrobiłam w Trzech miotłach , gdzie zjedliśmy i napiliśmy się Butterbeer , jak bohaterowie filmu



Pozdrawiam i czekam na informacje w komentarzach czy podobał sie Wam mój wpis

2 komentarze: